Wigilia 2013

Dzisiejszy post mogłabym zacząć szablonowo od dodania naszej pięknej choinki, którą wspólnie ubraliśmy. Napisałabym kilka zdań o atmosferze świąt, że było tak cudownie, że prezenty, że potrawy, że "ah i oh"... ale niestety, jedno ogniwo odpada. Zdjęć choinki nie będzie - w tym roku jest taka piękna, że w nagrodę nie uraczyłam jej kropelką wody. W zamian mam masę innych zdjęć, które w zupełności oddadzą atmosferę tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia :)










Mikołaj wie, co Anetka lubi najbardziej... :)



W tym roku św.Mikołaj swoją kreatywnością bardzo nas zaskoczył... :)

Do zestawu były dołączone lody... którymi niestety musieliśmy się podzielić:P

Jak to u mnie bywa, bez Wigilii w Kukaniu nie mogło się obejść:









Święty Mikołaj w tym roku zwariował... obdarował mnie 2 torebkami z Kazara < 3 !
Wychodzi na to, że byłam bardzo grzeczna :>


Z mamą:*



A sensu tego zdjęcia nie pamiętam... ale u Nas nie wszystko robi się z sensem:D


Bracie:*




Wigilijna flara :D


Z życia mamy i babci blogerki :














Takie rzeczy, tylko u Nas :D!


Myślę, że większość z Was się baaardzo przejadła więc nawet nie pytam jak Wasze brzuchy:P
Mam tylko nadzieję, że Święta Bożego Narodzenia minęły Wam w spokoju i cudownej rodzinnej atmosferze. Moja Wigilia była magiczna, bo spełniła moje malutkie marzenie :)
To był naprawdę cudowny czas.

Ściskam
Axis

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia, torebki są śliczne jak i Twoja sukienka :)
    obserwuję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne rodzinne święta! Skąd masz tą cudną sukienkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Kupiłam ją kilka dni przed świętami w Reserved.

      Usuń
  3. :)) jak zawsze kiedy zapraszają nas do Kukania uśmiech nie schodzi mi z twarzy :))
    Fajne swiata :))

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjemnie oglada sie Twoje rodzinne zdjecia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te Twoje rodzinne posty!
    Aż czuje się tą radość, wygłupy, rodzinną atmosferę:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. Ale fajne torebki dostałaś, chyba byłaś faktycznie grzeczna ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie się ogląda Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne fotki ;) te pierożki to bym jeszcze zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a nie masz teraz 3 torebek kazara bo widzialam na wczesniejszych postach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz mam 4, Mikołaj w tym roku przesadził z ilością prezentów:P

      Usuń
  10. Piękny, rodzinny post :) ślicznie wyglądasz, czuć magię świąt na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Proszę, nie pytajcie czy będziemy się wzajemnie obserwować. Uważam, że każdy blog ma w sobie coś, co powoduje że wart jest obserwowania.W miarę możliwości staram się zajrzeć do każdej/każdego z Was:)

Aneta