Stripes with peplum? Why not!

Nie wiem z jakiego powodu, ale moja marynarka w paski miała ostatnio słabe wzięcie. Postanowiłam więc przerwać jej złą passę. Otworzyłam szafę, wyciągnełam marynarkę, wzrokiem przewertowałam co by do nie pasowało i...  kicha. W każdej rzeczy cos mi sie pasowało. Wkurzona niemiłosiernie wyciągnełam białe spodnie i białą bluzkę. Bałam się, że wyjdzie troche nudno i mało ekstrawagancko, ale doszłam do wniosku że po to prowadzę bloga, żeby pokazać jak się mozna UBIERAĆ a nie PRZEBIERAĆ ;) 

Zdjęcia dzisiejszej sesji są typowo "albumowe" - mama robiła zdjęcia, a jak mama robi zdjęcia to mają być idealne do albumu. Narobiłyśmy ich ok 500, wybrałam 50. Dzisiaj prezentuje pierwszą "modową" część. Następnym razem dodam ciąg dalszy naszej Kukańskiej prywaty.
Wybaczcie za jakość i słaby profesjonalizm, ale mama robiła co mogła ;)





























Ps. Kochani! Z okazji Dnia Blogera życzę Wam wytrwałości w prowadzeniu bloga. Wielu inspirujących stylizacji jak i owocnych współpracy z najlepszymi firmami!:*


marynarka - H&M
baskinka - House
naszyjnik - "NEW" Mohito
spodnie - H&M
szpilki - deichmann
zegarek - geneva
torebka - allegro
kolczyki - River Island
okulary - Reserved

29 komentarzy:

  1. A ja do kupna tej marynarki ppdchodzilam ze 3 razy i nie kupiłam . Bo sama ona zbyt ekstrawagancka jak na mnie ;) i żałuje bo swietnie do bieli wyglada ;))
    Anetko wygladasz kwitnąco ! Wiosna czy co ??!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kolejną osobą która pyta skąd u mnie ten "kwitnący" wygląd:P Troche mnie to dziwi bo zdrowie troche nie teges, ale ważne że po mnie tego nie widac:P
      Mój dziadek za to osądził że na bank jestem w ciązy! Bo innego wyjaśnienia "ładnego wyglądu" dla kobity nie widzi:) A tu niestety narazie nic:P A może ja o czymś nie wiem...? :D

      Usuń
    2. To trzymam kciuki za twoja niewiedzę ;))

      Usuń
    3. Oj nie kuś losu:P

      Usuń
  2. Genialna marynara i super wygląda w takim zestawie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna marynarka i stylizacja i właścicielka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny zestaw, niby niechcący, a powstała piękna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marynarkę zakładaj częściej bo jest bardzo ładna i ślicznie w niej wyglądasz:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. hej świetne zdjęcia :) bardzo ładny naszyjnik pozdrawiam i wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny żakiet i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz prześlicznie ,niezwykle kobieco!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anetko powiedz mamie Bożence, że genialne zrobiła zdjęcia!!!
    Look z marynareczka ta jest totalnie w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna stylizacja :)
    dziękuje za odwiedziny i także obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. MARYNARA w paski jest genialna :) Musisz ją częściej nosić bo pięknie w niej wyglądasz :) Sama bym taką chciała mieć!!

    Buziaki
    xo xo xo ox ox xo

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzecie zdjęcie z tą drogą w tle jest świetne! Mama się spisała:-)
    Śliczna ta bluzeczka:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja, pęknie skrojona marynarka!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobaaa sie !!! Anecia wszystko piekne, ale tą baskinke to bym od Ciebie z szafy wyciagnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie wyglądasz , przepiękne zdjęcia i naszyjnik boski. Mam pytanie w którym Mohito kupiłaś naszyjnik Turzyn czy Galaxy i jaka jest cena tego cudeńka ? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie, dziękuje za miły komentarz:)!
      Naszyjnik kupiłam w Galaxy, kosztował 34,90zł. Dokupiłam do niego jeszcze bransoletkę (wygląda dokładnie tak jak naszyjnik, z tym że gabaryty ma oczywiście mniejsze;) ) za 24,90. Zestaw wygląda naprawde ciekawie.
      Ale, ale! Mohito ma teraz super promocję, po okazaniu kodu "1 000 000 000 122" dostaje się 30% zniżki na akcesoria! Promocja trwa do 02.09.2013r. więc warto się pospieszyć! Ja dokupiłam jeszcze jeden naszyjnik, perłowy:)

      Usuń
  17. Wyglądasz ślicznie i to cepło, które z Ciebie bije wprost.
    Jesteś mega pozywną osobą.
    ____Tess.

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie dla takich czytelników jak Ty warto pisać! Aż sie ciepło na sercu robi, jak ktoś widzi więcej niż tylko ciuchy... to się ceni.
    Pozdrawiam jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tam uważam, że super jest! Wcale nie nudno, wcale nie "przebrano", tylko elegancko i kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful look! :) I follow you via GFC! Hope you'll do the same! :) x

    http://fashionsectionbylory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Proszę, nie pytajcie czy będziemy się wzajemnie obserwować. Uważam, że każdy blog ma w sobie coś, co powoduje że wart jest obserwowania.W miarę możliwości staram się zajrzeć do każdej/każdego z Was:)

Aneta