Embassy Bon Bon

Dzisiejszy słoneczny dzień postanowiłam wykorzystać na małą przejażdżkę rowerem... i to nie byle jakim:D ! W te wakacje spełniłam swoje małe marzenie i kupiłam cudny, różowy miejski rower firmy EMBASSY. Z całej kolekcji model BON BON był dla mnie najodpowiedniejszy. Piękny pudrowy róż, białe skórzane siodełko i rękojeść na kierownicy, wiklinowy koszyk z różową wyściółką w serduszka, to ucieleśnienie moich marzeń :) Jest super wygodny i prezentuje się kapitalnie :-) Podczas dzisiejszej sesji spotkałam się z dużym entuzjazmem wśród ludzi, którzy przechodzili obok mnie i mówili że rower jest śliczny, a kolor bardzo optymistyczny! To było bardzo miłe! :-)
Uprzedzam... dzisiejszy post ma niewyobrażalną ilość zdjęć :P












Wierzcie mi... nie szło zachować powagi, gdy z każdego nadjeżdzającego samochodu ktoś macha energicznie w Twoją stronę albo pokazuje "lubie to" z wielkimi uśmiechami na twarzy :D Mi również się to udzieliło, dlatego na większości zdjęć suszę zęby :D











































No i żeby nie było, że tylko dupkę na rowerze woziłam... z rowerka zeszłam i prężyłam się wdzięcznie do obiektywu :P Może nie tak świetnie jak zawsze, ale chyba poczułam silną potrzebę zaprezentowania swojej ciupkę lepszej figury:P




I płaskodupia:P






- Po co te prężenie? 
- "NIE WIEM:D" !


rower - embassy bon bon
kurtka - top secret
buty - converse
spodnie - esmara
bluzka - esmara
okulary - biedronka 
zegarek - geneva

pozdrawiam
Ax

12 komentarzy:

  1. Kochana promeniejesz! A rower genialny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Wisienka Embassy pozdrawia Twojego Bon Bonka :-) Oficjalnie oświadczam, że mamy najładniejsze rowery w całej blogosferze 😂
    No laska. A Twoje płaskodupie prezentuje się bardzo apetycznie. Hmmm... chyba zabrzmiało to dziwnie ;-p W każdym razie wyglądasz jak milion dolarów i nie wmowisz mi, że kierowcy się za rowerem oglądali!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i jak dużo!:) Cudowny rower;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny rower!
    I nie dziwię się ilości zdjęć, bo wszystkie piękne.
    Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie i do twarzy Ci z tym rowerem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you for the very nice and interesting information, may be useful

    OdpowiedzUsuń
  7. thanks, your article very nice and I like :-)

    you may also like

    obat penyakit orchitis

    OdpowiedzUsuń
  8. ROwer naprawdę wygląda rewelacyjnie! A jak się na nim jeździ?

    OdpowiedzUsuń
  9. My relatives always say that I am killing my time here at web, however I know I am getting experience everyday by reading tjes good articles orr reviews.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Proszę, nie pytajcie czy będziemy się wzajemnie obserwować. Uważam, że każdy blog ma w sobie coś, co powoduje że wart jest obserwowania.W miarę możliwości staram się zajrzeć do każdej/każdego z Was:)

Aneta