Ponczo

Przez ostatni czas sama siebie zaskakuję. Zawsze wydawało mi się, że należę do osób otwartych, odważnych, nie obawiających się eksperymentów i zmian. Z tym ostatnim u mnie najgorzej. Każda zmiana, nawet ta najmniejsza wywoływała u mnie niepewność. A ja lubię być pewna siebie ;) 
Postanowiłam więc, że już nie będę konserwą i zacznę wprowadzać do swojego życia zmiany. Niektóre są nieuniknione, na niektóre sami czekamy, a jeszcze inne sami wprowadzamy. Z racji tej, że jest to głównie blog modowy, skupię się dzisiaj na mniej wyniosłych rzeczach... na zmianie podejscia do zawartości szafy :)
Moda bywa bezwzględna i czasami chcąc kupić 'zwykły sweter' okazuje się, że w sklepach dominują poncza i możesz zapomnieć po co przyszłaś.. bo i tak kupisz ponczo :D Do niedawna każda rzecz jaka trafiła do mojej szafy nabierała mocy prawnej nawet przez kilka miesięcy. Tak było z torebką z frędzlami, kupiłam, ale nie nosiłam, no po prostu musiała wyleżeć swoje... 
Ostatnio kupiłam ponczo. Zakupu nie byłam pewna w 100% ale postanowiłam "spróbować" zaprzyjaźnić się z tą modową nowinką od razu. Bez kwarantanny. I myślę, że sie udało. 
Chyba tworzymy zgrany duet ;)








































W rolach głównych:
ponczo - TKmax
spodnie - reserved
bluzka - stradivarius
torebka - h&m
buty - top secret
spodnie - mango
zegarek - geneva

Ściskam
Aneta

6 komentarzy:

  1. Mega wyglądasz w tym ponczo, podoba mi sie jego wzór!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycam się! Przecudne ponczo trafiłaś, świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna typowo jesienna kolorystyka :)
    PorcelainDesire 

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć ;)
    Zmieniłam nazwę bloga, lecz nie wiem czy wyświetla się.
    daguiandz.blogspot.pl - już nie istnieje ;)
    Pozdrawiam ciepło, Dagmara ;*


    genialne ponczo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Proszę, nie pytajcie czy będziemy się wzajemnie obserwować. Uważam, że każdy blog ma w sobie coś, co powoduje że wart jest obserwowania.W miarę możliwości staram się zajrzeć do każdej/każdego z Was:)

Aneta