Pyromagic 2014


Byłam. Po raz kolejny i na pewno nie ostatni. Z uporem maniaka rok w rok wyczekuję na kolejne show. Rok w rok pokazy są coraz lepsze, ale to co zrobił w tym roku Dubaj przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Nie będe opowiadała jak było cudownie i pięknie, jak bajeczny pokaz zaprezentowali, bo to nic nie da, to po prostu trzeba zobaczyć na własne oczy :-)

Wczorajszy zestaw trochę bardziej wyjściowy. Na co dzień nie biegam w wysokich szpilkach, bo przy wzroście 172 cm niedaleko mi do żyrafy :) Po drugie przy aktywnym sześciolatku taki rodzaj obuwia to istna męka. Na dobrą sprawę ani w tym biegać, ani w kryzysowej chwili dźwignąć te ukochane dwadzieścia parę kilo i przemaszerować z nim kilka metrów. Ale noszę, od wielkiego dzwonu :)


































marynarka - mango
spodnie - top secret
bluzka - sinsay
torebka - mocca
okulary - tesco
buty - mocca
naszyjnik - h&m
zegarek - geneva

A pokaz?


Naprawdę był świetny :) W następnym poście postaram się zrobić małe sprawozdanie :)

ściskam
Aneta

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajne spodnie! ;))
    Zapraszam do siebie fajnie jak zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza ;*
    http://worldbymyy.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bylam w zeszlym roku na Piromagic, w tym roku juz niestety nie dalam rady, bo w Kolobrzegu jestem :)
    Fajnie wyglądasz, świetne spodnie :)))
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bylam w zeszlym roku na Piromagic, w tym roku juz niestety nie dalam rady, bo w Kolobrzegu jestem :)
    Fajnie wyglądasz, świetne spodnie :)))
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super look. Wyglądasz w nim świetnie. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz fantastycznie :) świetny t-shirt. pasuje idealnie do żakietu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam wczoraj i także bardzo mi się podobało, ciekawe jak będzie dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A tam, trochę ponad 170 to nawet w bardzo wysokich szpilkach nadal nie giganty:).
    Sama mam tyle a szpile lubię.
    A te Twoje świetne: klasyczne i proste.
    I cały zestaw mi się podoba, chętnie bym się tak ubrała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie giganty, ale przez niskie koleżanki czuję się jak żyrafa :D

      Usuń
  8. Fajnie, podoba mi się, szczególnie spodnie przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj te spodnie uwielbiam, choć mąż twierdzi ze wyglądają jak piżama :D

      Usuń
  9. Amazing look and cute pants!
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  10. zestaw jest świetny :) szpilki boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post. I was checking continuously this blog and I'm impressed!
    Very useful info specially the last part :) I care for such information much.

    I was looking for this certain information for a very
    long time. Thank you and good luck.

    My web blog home renovator (http://www.homeimprovementdaily.com)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy mogłabyś napisać jaki masz rozmiar tych spodni??:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Proszę, nie pytajcie czy będziemy się wzajemnie obserwować. Uważam, że każdy blog ma w sobie coś, co powoduje że wart jest obserwowania.W miarę możliwości staram się zajrzeć do każdej/każdego z Was:)

Aneta