Red Winter

Na początku chciałam zaprosić do głosowania na Blog Roku 2012!
Klik



Mój czerwony płaszcz ma pracowite miesiące. Odkąd pojawił się w mojej szafie ciężko mi sięgnąć po inny kolor. Kto by pomyślał, że za "panienki" nie cierpiałam wszystkiego co czerwone a w mojej szafie było wszystko białe, beżowe i jeansowe (uh!). Na szczęście nadszedł pewien etap w życiu który zapoczątkował "szafową rewolucję". Nie przez przypadek użyłam słowa "szafową", bo odkąd pojawiłam się na portalu www.szafa.pl mój look przeszedł istną przemianę. W planach mam napisanie o tym posta, o radykalnej zmianie koloru włosów, stylu ubierania się i ogólnym podejściu do mody... ale to za jakis czas:)

Dzisiaj chciałam zaprezentować Wam nowy łup ze Stradivariusa - białą, lejącą bluzkę. Nie była ona moją miłością od pierwszego wejrzenia, jak to nieraz u mnie bywa. Długo stałam w przymierzalni i się nad nią zastanawiałam, aż w końcu z litości dla koleżanki (która cierpliwie na mnie czekała pod sklepem), podjęłam męską decyzję - BIORĘ! Okazało się że to był strzał w 10! Idealnie leży i można ją nosić do wszystkiego. Dzisiaj połączyłam ją z lateksowymi spodniami i czerwonym naszyjnikiem z H&M:
 















biała bluzka - Stradivarius
spodnie - Terranova
naszyjnik - H&M
kozaki - Stradivarius
płaszcz - Stradivarius
szal - miejski butik
torebka - prezent od męża
kolczyki - swarovski


Pozdrawiam i życzę białego tygodnia:)!

37 komentarzy:

  1. Zima jak najbardziej Ci służy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz i naszyjnik świetne. ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie poczytam o tej przemianie:)
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. i płaszczyk cudowny, i naszyjnik Boski!!! i Ty ślicznie wyglądasz!!! czerwień jest zdecydowanie Twoim kolorem!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw, piękny płaszczyk i bardzo ładnie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz fenomenalnie!!! Piękne kolorki :)
    Mam też wrażenie, że bardzo mocno zeszczuplałaś..... chętnie zamienię się na figurę :))))))

    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz świetnie, czerwień to naprawdę Twój kolor.

    A mama ma świetny kożuszek, Jakby chciała sprzedać daj znać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, pięknie, pięknie! Czerwony to Twój kolor <3
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wyglądasz :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny płaszczyk :D czerwień jest idealna na tę porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja :) Bardzo podobają mi się te kozaczki, chyba już Ci nawet kiedyś o tym pisałam :) Ja w tygodniu mam zamiar udać się do większej wioski niż moja i polatać po wyprzedażach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weź mnie ze sobą! bo w mojej małej mieścinie nieciekawie z wyprzedażami:(

      Usuń
  12. Wspaniale wygladasz w czerwieni..swiezo i jeszcze mlodziej ..ladne zdjacia i piekny snieg..pozdrow Mame..wyglada jak nastolatka , powtarzam sie ale Mama bardzo mi przypadla do gustu jako kobieta z dobrym gustem.)..Macham do Was reka.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje w imieniu Mamy za przemiły komentarz:) pozdrawiamy:*!

      Usuń
  13. jak dla mnie bomba i to tło,bialutko!:D
    pieknie Ci w czerwieni;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie :) szkoda, że torebka nie jest w kolorze butów ale nawet bez tego mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czerwień TAAK
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny płaszcz! I naszyjnik - ostatnio ten kolor to moj NUMBER 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stworzylas naprawde magiczny zestaw i wygladasz w nim olsniewajaco. Czerwien to zdecydowanie Twój kolor.
    I wybacz, ale nie moge sie oprzec... Jestes przepiekna kobieta (:

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna ta "szafowa rewolucja" ! Idealny płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Love your outfit, such a beautiful place, the pics are amazing, I bet it was freezing, I admire you for that ! :)

    Fashion and Cookies
    Fashion and Cookies on Facebook
    Follow on Bloglovin
    You're invited to enter my giveaway to win a $50 gift card on Chicnova, open internationally until January 20th !

    OdpowiedzUsuń
  20. Po pierwsze bardzo dziękuję za tak PRZEmiły komentarz ;-) Aż się zaczerwieniłam :p

    Po drugie przyznaję się bez bicia, że dawno do Ciebie nie zaglądałam (a konkretnie od "piątkowego pichcenia"). Ale sumiennie nadrobiłam zaległości i już spieszę z napisaniem komentarza.

    Otóż... na początek... oddawaj torbę z River Island!!! Jest zjawiskowa, przepiękna... brak mi słów! CUDO!!!
    Święta miałaś fantastyczne. Na zdjęciach widać cudowną atmosferę. Szczególnie lubię Twoje fotki z dziadkami ♥
    Stylizacja świąteczna mnie urzekła! Bluzka z kołnierzykiem zjawiskowa. No i zestaw biała bluzka + czarna rurki + czerwony płaszcz odjął mi mowę. Przepięknie Ci w czerwonym! Te dwie stylizacje są jak dla mnie Twoimi najlepszymi! Ochy i achy ode mnie dla Ciebie. Jestem szczerze zachwycona!!! ♥♥♥

    pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia i stylizacja są śliczne! (nie mogę oderwać oczu;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie wyglądasz! Czerwień idealnie do Ciebie pasuje i fantastycznie podkreśla Twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie Ci w tym czerwonym płaszczyku. :)
    Bardzo fajny zestaw, podoba mi się. Świetny naszyjnik!

    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful photos!!! Love that Red jacket!! You look so pretty!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. CUDOWNE ZDJĘCIA!!!!!!!!
    świetny plaszcz i naszyjnik..uwielbiam takie;-))
    buziaki Ewa

    OdpowiedzUsuń
  27. dobrze, że polubiłaś ten kolor czerowny , bo wyglądasz świetnie pasuje do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  28. wow bardzo ładny płaszczyk <3 ślicznie Ci w czerwieni :) pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładnie wygladasz w czerwieni :)
    a naszyjnik boski!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Moim zdaniem to najlepsza stylizacja. Do tego przepiękne zdjęcia, a na Ciebie nie mogę się napatrzeć, wyglądasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Proszę, nie pytajcie czy będziemy się wzajemnie obserwować. Uważam, że każdy blog ma w sobie coś, co powoduje że wart jest obserwowania.W miarę możliwości staram się zajrzeć do każdej/każdego z Was:)

Aneta