Winter comes true!

Dzisiaj krótko. Nie będę Was uświadamiać jaki mamy piękny śnieg za oknem, bo niestety na jego "pięknym wyglądzie" moje pochlebstwa się zakończą. Wyłazi ze mnie snobizm i powoli robię się jak Alexis...


A to wszystko przez codzienne odśnieżanie mojego małego, bezgarażowego auta, które w ciągu nocy zbiera na swój lansiarski szyberdach więcej śniegu niż sam waży. Jak tak dalej pójdzie to z lenistwa zacznę jeździć autobusem:D

Na szczęście jest jeszcze coś, do czego potrzebuje tego małęgo potwora. Wyjazdy w plener na chałupnicze sesje i odwiedzanie dziadków w odległym Kukaniu (o dziwo dojechaliśmy:D!)










Nie mogło się obejść bez jeżdżenia na sankach:) 



Niestety śnieg zaczął tak sypać że musieliśmy się ulotnić do domu...



ale dzięki temu mieliśmy czas na wspólne zdjęcia:)


Po mini sesji, odwiedzinach u dziadków i jeździe na sankach, w drodze powrotnej do domu postanowiliśmy przejechać przez małą wioskę, żeby popodziwiać krajobrazy. Z pogodą wybitnie nie trafiliśmy:

 Było tragicznie.




Wiatr nie dał się okiełznać, za to zabawa w samochodzie była przednia:D



płaszcz - stradivarius
lateksowe spodnie - terranova
torebka - river island
komin - H&M
pierścionek - jakis zdobyczny:D
bluzka - miejski butik
botki - H&M


pozdrawiam CIEPŁO!!

22 komentarze:

  1. ale za tobą biało ♥
    cudowny płaszczyk a torebka jeszcze lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny płaszcz kochana. Torebka jest też rewelacyjna. Obserwuję.Zapraszam do mnie jeśli masz ochotę:)
    http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też śnieg lubię tylko przez okno i to jeszcze przez krótki czas:)))ale muszę przyznać że wyglądasz bardzo ładnie w otoczeniu tej bieli:))Masz wiele szczęścia że możesz odwiedzać swoich dziadków:)))Pozdrawiam serdecznie i przesyłam pozdrowienia dziadkom:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze ze swietnie sie na sniegu bawisz, super torba,,kocham takie ogromy,a dziadkowie bardzo mili ludzie,,usciski dla Was wszystkich)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz śliczny płaszczyk!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze się wzruszam, jak dodajesz zdjęcia Babci i Dziadka. Aż zapominam, że to o Twoim zestawie miałam pisać. Bo zestaw naprawdę świetny, elegancki, klasyczny. SUPER

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny zestaw a torebka cudna!uwiebiam takie zdjecia w zimowym plenerze

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rodzinne fotki!! cudny zestaw - płaszczyk love love love!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba, torba, torba - jest idealna. Były jeszcze jakieś inne idealne w River?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było dosyć dużo różnych torebek, ale tylko ta wpadła mi w oko, bo reszta wydawała mi się torchę przekombinowana:)

      Usuń
  10. Wygladasz pieknie. Uwielbiam Twoje rodzinne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz :) płaszczyk jest boski :)
    Zdjęcia jak zawsze cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta osttnia sklejanka zdjęć mega urocza, z resztą całość <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Torba jest świetna- przydałaby mi się taka do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny blog :)
    Zapraszam również obserwacji mojego.
    http://saaamiii25.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka<3 szkoda, ze u mnie w miescie nie ma RI:( Zapraszam do obejrzenia mojej ostatniej stylizacji z futrzakiem http://all-ab0ut-me.blogspot.com/2012/12/fuchsia-and-green.html :)

    OdpowiedzUsuń
  16. CIAO CARA... <3
    Sono appena arrivata nel tuo BLOG, Outfit Perfect!
    Ne sarei davvero felice se ti andrebbe di seguirci a vicenda...Fammi Sapere <3
    TI ASPETTO !
    BACI E BUONA GIORNATA

    BLOG > http://mcaruso930.blogspot.it/

    FACEBOOK > http://www.facebook.com/ThisIsMyStyleByMartinaBlog?ref=hl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Proszę, nie pytajcie czy będziemy się wzajemnie obserwować. Uważam, że każdy blog ma w sobie coś, co powoduje że wart jest obserwowania.W miarę możliwości staram się zajrzeć do każdej/każdego z Was:)

Aneta