Coffee time


 Tym miłym akcentem rozpocznę krótki post na temat kawy:)
Nie bedę się rozpisywać na temat jej historii ani tego czy lubie grubo,czy drobno zmieloną...  
Kawę po prostu uwielbiam! 
Ostatnim razem kupując swoją ulubioną latte w Starbucksie, postanowiłam zakupić mini zestaw do domu. Po dłuższej konwersacji z miłym Panem który doradzał którą niemieloną wybrać, skusiłam się na Medium Guatemala Antigua. Wybór trafiony w 10! Nie za mocna, nie za słaba, po prostu idealna! Do tego dorzuciłam jeszcze syrop karmelowy i w domowej kuchni mam mini Starbucks'ik :)

W rolach głównych:

Oczywiście nie obejdzie się bez młynka i expresu.
 










 


pozdrawiam!  : )))

14 komentarzy:

  1. Jestem wielkim smakoszem kawy:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam dzisiaj dzień bez kawy za to czekolada na gorąco u mnie gości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja kawy nie pijam :)

    ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE MIKOŁAJKOWE :)
    All About Fashion and Style

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawę uwielbiam- właśnie czytając Twojego posta popijam swoją popołudniową :) W moim mieście nie ma Starbucks'a nad czym bardzo ubolewam, bo będąc w USA zdążyłam się od niego uzależnić ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

  5. Zapraszam do ponownego obserwowania mojego bloga który zmienił adres na http://prodesfashion.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za kawą nie przepadam, ale czasem nachodzi mnie i muszę się wtedy napić, takie z mlekiem, w proporcji pół na pół.

    OdpowiedzUsuń
  7. Również uwielbiam kawę! W szczególności latte w Starbucks'ie! Powiedz mi moja droga ile dałaś za ten syrop karmelowy i kawę? Przy okazji serdecznie zapraszam na moje pierwsze rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I've just discover your blog and I really like it! I think you have a great style I'd like us to stay in touch :)
    Would you like to follow each other?

    www.ladyparisienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your blog and your style ..would you like following each other? It could be great.. let me know on my blog, kisses <3
    Laura
    http://gowestyoungcowgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale Ci pozazdrościłam:( mniam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Proszę, nie pytajcie czy będziemy się wzajemnie obserwować. Uważam, że każdy blog ma w sobie coś, co powoduje że wart jest obserwowania.W miarę możliwości staram się zajrzeć do każdej/każdego z Was:)

Aneta