kebabowa tortilla

Czyli tortilla na bazie torebki "Fix kebab z sosem czosnkowym" ;) 

Składniki :
- piersi z kurczaka
-jogurt naturalny
-majonez
-pomidor
-cebula
-naleśniki (ja kupuje Wrapsy w Inter Marche)
-surówka:)
-salata lodowa






Najpierw zrobilam sos czosnkowy ( o zgrozo z torebki!) - i przysięgam, ze był to ostatni raz! Jednak torebkowe sosy nie sa dla mnie:/  A wiec sos, czyli:: 3 lyzki jogurtu naturalnego,3 lyzki majonezu + proszek.



potem bełtamy...

i  mamy  dosyc jednolity sos. 

Następnie marynata. Jak na torebkową była nieco lepsza od sosu (ale i tak wole swoje osobiste marynowanie;)

Marynata - olej + proszek
Po wybełtaniu powinna miec mniej wiecej wygladac jak na zdjeciu wyzej:)

Następnie mięso. Piersi z kurczaka pokroiłam w "kostko-plasterki" - jak mi sie udało to był plasterek, a jak za bardzo posiekałam to kosteczki:D






W trakcie smazenia mięsa, pokroiłam pomidora i cebule..


A potem wszystko na naleśnika:)


Biorąc pod uwage nasza zręcznosc jedzenia twisterów z kfc postanowilam ze moje domowe zawine w pazłotko:P Tak aby nic nam nie wyleciało podczas jedzenia:D



Smacznego!:)

3 komentarze:

  1. a mnie smakuje sos czosnkowy z torebki ;P taki domowy jest dla mnie za ostry :<

    ale zdarza mi się robić taką tortillę :) teraz rzadziej, ale czasami jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja wlasnie uwielbiam ostre:D im bardziej twarz wykręca tym lepszy:P byc moze ten z torebki mi nie pasował, bo był za słaby:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam domowe rolki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Proszę, nie pytajcie czy będziemy się wzajemnie obserwować. Uważam, że każdy blog ma w sobie coś, co powoduje że wart jest obserwowania.W miarę możliwości staram się zajrzeć do każdej/każdego z Was:)

Aneta