Fireshow Szczecin 2011

A więc doczekaliśmy się:) Kolejny pokaz sztucznych ogni w Szczecinie. Nie bede sie dzisiaj rozpisywała, ale (kto nie był musi mi uwierzyć na słowo) było naprawde SUPER:)! Fajna muzyka, pogoda i oczywiscie sztuczne ognie:)! 
Niestety na zdjęciach nie udało mi sie uchwycić ogromu tego pokazu, ale postaram sie pokazac to i owo:)
Oczywiscie nie obeszło się bez małej sesyjki na Jasnych Błoniach:P

marynarka - zara
biala  bluzka - H&M
granatowe tregginsy - H&M
japonki - CCC
torebka - allegro
okulary - biedronka
naszyjnik - kieł - H&M





Na Wałach Chrobrego było małe granie...


A potem:



A my tam byliśmy, nagrywaliśmy i podziwialiśmy:P

Mam nadzieje ze nie zanudziłam:) 
Pozdrawiam:)

3 komentarze:

  1. Piękne fotki :) Z chęcią wybrałabym się na taki pokaz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. żakiet świetny :)

    i zdjęcia cudowne!
    obserwuje i zapraszam do śledzenia moich wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, świetnie wyglądałaś :) wpadły mi w oko klapeczki :D

    zakupy zakupoholiczki? oł noł! :P przecież ja prawie nic nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Proszę, nie pytajcie czy będziemy się wzajemnie obserwować. Uważam, że każdy blog ma w sobie coś, co powoduje że wart jest obserwowania.W miarę możliwości staram się zajrzeć do każdej/każdego z Was:)

Aneta