oddałam krew:)!

Dnia 22.07.2011r. "zostałam bohaterem w swoim domu" :D - jak to stwierdził mój mąż:) Ciesze sie niezmiernie z tego powodu bo juz mając 18 lat chciałam oddac krew, ale niestety nie moglam bo byłam za szczupła:(  Po ciąży kilka kilo przybrałam, co pozwoliło w koncu udac sie do punktu krwiodawstwa:):D I choc lekarka patrzyła na mnie i nieco "cmokała" w ostatecznosci powiedziała ze krew moge oddac, ale najpierw musiałam mega obrzydliwą kawe wypic (naprawde była fuj:( ) - zebym nie zemdlała:D
Przed oddaniem krwi, czyli przed tzw. donacją pielęgniarka musiala mi jeszcze pobrac krew do badan- czy sie nadaje,czy jestem zdrowa itd:) Wszystko na szczescie bylo ok:)
Samo oddanie krwi trwa ok 5 min:) Ale igła do pobrania była naprawde jak dla konia;D Pierwszy raz w zyciu widziałam taką igle:/ No ale jak juz tam tyle czasu wysiedziałam to przeciez nie bede robila "wioski" i uciekac przed igłą nie bede:P Ale nie bylo tak źle:)
W nagrode dostalam CZEKOLADE!!!! :D:D:D:D

Niestety nie mogłam zrobic zdjęć w trakcie oddawania krwi, ale po długiej rozmowie z lekarzem, zgodził sie abym nastepnym razem zrobila zdjecia:) Wtedy dostane tez karte honorowego dawcy krwi:)
Zachęcam was wszystkich (odwaznych) do oddawania krwi:) nie wyobrazacie sobie nawet jaka to jest wewnetrzna radosc kiedy oddajesz komus cos,  co moze uratowac zycie. Mam grupe krwi ARh - wiec nie jest ona tak powszechna jak A+, ktorej zazwyczaj szpitale maja najwiecej w zapasie. Wiec tym bardziej sie ciesze ze komus moglam pomoc:)

pozdrawiam;)


8 komentarzy:

  1. Super! Ja mam zamiar oddać krew od roku, ale jakoś nigdy nie mogę do tego centrum zajść :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam grupę AB+ lub 0+... bo oboje rodziców ma +, to chyba ja też?

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie napisałam na górze ;) AB+ lub 0+

    OdpowiedzUsuń
  4. znaczy się... tata ma AB+, a mama 0+ ;) nie wiem w sumie jak to wypada, ale wolałabym mieć + (ze względu na konflikt serologiczny)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pójdę oddać krew to chyba się dowiem jaką mam grupę, hm? No.. przy pierwszej ciąży ten konflikt raczej nie występuje... ale nawet jeśli kobieta ma minusa, to jednak są te metody, żeby temu zapobiec :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja musze sobie w końcu zrobić badania na grupę, bo nie wiem jaką mam... tata Ab, mama B a ja mogę mieć dowolną kombinację =[

    Ech za tyle czekolad warto =]

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś przeze mnie nominowana do zrobienia The Make Up Blogger Award :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj też bym chciała oddać krew, ale niestety przy praktycznie każdej wizycie na badaniu mdleję :( Ale podziwiam Ciebie! Godna pochwały postawa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Proszę, nie pytajcie czy będziemy się wzajemnie obserwować. Uważam, że każdy blog ma w sobie coś, co powoduje że wart jest obserwowania.W miarę możliwości staram się zajrzeć do każdej/każdego z Was:)

Aneta