imieniny mamy:)

A więc postanowiłam byc konsekwentna w tym co mowie, a więc przyszła kolej aby ubrac rozową kiecke:D
Dzisiaj mamy małą imprezke rodzinna, wiec wypada sie jakos "lepiej" ubrac:) Z trudem przyszło mi wyciągniecie tej kiecki z szafy (nie wiem czemu:/ przeciez po to ją kupiłam, zeby ją nosic:/ ) Po wielu próbach zestawienia jej z innymi ciuchami, doszlam do wniosku ze ten zestaw bedzie najlepszy:) Znając zycie i tak szybko ta marynarke sciagne, wiec jakas oględnie ładna bluzka pod spodem tez by sie przydała. No i wyszło takie cos:

Jezeli to sie nie trzyma kupy albo wyglada komicznie to bede wdzieczna za jakies porady co mam z tym zestawem zrobic:P!! Zostało mi niewiele czasu na przebieranki:P

3 komentarze:

  1. Według mnie wyglądasz cudownie! A spódniczke jak już pisałam wcześniej - uwielbiam :)Ona jest koralowa, różowa czy łososiowa?;p PS mnie też by pewnie wyprosili z uczelni ale ja na szczescie jeszcze chodzę do liceum gdzie nie przykladaja do tego az takiej uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna ta spódnica! :)
    zestaw też mi się podoba, choć może wybrałabym coś delikatniejszego zamiast tego naszyjnika ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.
Proszę, nie pytajcie czy będziemy się wzajemnie obserwować. Uważam, że każdy blog ma w sobie coś, co powoduje że wart jest obserwowania.W miarę możliwości staram się zajrzeć do każdej/każdego z Was:)

Aneta