Pierwszy post



Szczerze mówiąc, to nie mam weny na pisanie. Cały czas zastanawiam sie po co założyłam tego bloga? Zapewne nikt mi na to pytanie nie odpowie:P Tak więc pierwszego posta zaczne od chwalenia ( albo żalenia) ze zakupiłam w stradivariusie pierwszą moją osobistą bransoletke!:) Nic w tym nadzwyczajnego, ale osobiscie nie lubie jak mi cos lata po nadgarstku (pomijajac zegarek od meza;)

Cena do przełknięcia - 34,90:)

A wertujac "oczami wyobraźni" swoją garderobe stwierdzam ze do wiekszosci ciuchow bedzie mi pasowała:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz.
Proszę, nie pytajcie czy będziemy się wzajemnie obserwować. Uważam, że każdy blog ma w sobie coś, co powoduje że wart jest obserwowania.W miarę możliwości staram się zajrzeć do każdej/każdego z Was:)

Aneta